Ace! Business Training
Incompany training, personal training, maatwerktraining

..

Training gesprekstechnieken (cursus)Training gesprekstechnieken (voor doelgerichte gesprekken)

Zakelijke gesprekken, die vaak een duidelijk doel hebben, vereisen een structuur. Zeker indien er meerdere complexe gesprekken worden gevoerd over één thema, gespreid over een langere periode. De normale gespreksstructuur van opening, inventarisatie, argumentatie en afsluiting volstaat dan niet meer. Na de training gesprekstechnieken bent u een professionele gesprekspartner die doelgericht te werk gaat en die als een prettige gesprekspartner ervaren wordt! De gesprekstechnieken kunnen op verschillende terreinen toegepast worden: communicatie, leiding geven, verandermanagement, projectmanagement, salesmanagement, verkoop, HRM, et cetera.

Deze cursus wordt gegeven als personal training of als incompany groepstraining:
 
Personal: 1-op-1, helemaal afgestemd op jouw kennis, ervaring en leerdoelen. Je kiest zelf de data en locatie (je werkadres of een Ace! vestiging). Zonder meerprijs kan er evt. een collega deelnemen. Incl. certificaat en 6 maanden praktijkcoaching.   Incompany: efficiënt maatwerk, geheel afgestemd op de ervaring, werkpraktijk en de leerdoelen van de groep! Je kiest zelf de data en locatie (het werkadres of een Ace! vestiging). Incl. certificaten en 6 maanden praktijkcoaching.

 

 

Inhoud training gesprekstechnieken

Communicatie is zo vanzelfsprekend, dat bijna niemand erover nadenkt. Dat wordt anders als men een bepaald doel nastreeft met zakelijke communicatie. In dat geval is communicatie een vaardigheid, een bewust en gestuurd proces. Succesvol en efficiënt communiceren is belangrijk. We gaan er te vaak vanuit dat de communicatie goed loopt, en we onderschatten vaak het verlies in efficiëntie en de toename van kosten die daardoor ontstaan.

Communicatie is succesvol als u het effect oproept dat u beoogde. Dat lijkt simpel, maar in de praktijk lopen we tegen veel zakelijke situaties aan waarin het effect anders is dan we verwachtten en die remmend werken op het realiseren van allerlei doelstellingen:

Na deze training:

De training bestaat uit een basismodule succesvolle zakelijke communicatie = winst® (SZC) en is uit te breiden met een vijftal opties voor specifieke situaties en vaardigheden:

Voordat de opties 1 tm 6 gevolgd kunnen worden dient eerst de basismodule te zijn afgerond!

Naast de basistraining en de optionele modules die daar bij horen, zijn er ook onderwerpen die apart gevolgd kunnen worden:

Inhoud basismodule succesvolle zakelijke communicatie = winst ®:

Naast de in de inhoudsopgave genoemde taakspecifieke competenties, komen in deze training ook de volgende gedragscompetenties uit het Ace! Competentie Ontwikkelingsmodel® aan de orde:

 

Gerelateerde cursusonderwerpen verkoopvaardigheden

Training verkoopgesprekken

Training telefonische verkoop

Training klantgericht en klantvriendelijk communiceren

Training direct marketing

Training verkoop (verkooptraining, cursus)

Training telefonische acquisitie (new business, cursus)

Training acquisitie en new business PAMA® (cursus)

 

Beoordelingen Ace! sales- en accountmanagementtrainingen door cursisten

Dit was mijn eerste cursus verkoopvaardigheden. Ik deed de cursus samen met 6 meer ervaren collega's van onze salesafdeling. Het heel veel belangrijke eye openers voor mij. De trainer speelde ook erg goed in op ervarings- niveauverschillen binnen onze groep. Tevreden!

Oordeel:

Saskia Bonte, 2 april
  Nu ruim 6 maanden aan de slag met alles wat ik geleerd heb in de personal training accountplannen. Door de 1-op-1 aanpak sluit alles prima aan op mijn praktijk en mijn klantenkring. Ook de telefonische coaching van de trainer in de afgelopen tijd draagt bij aan het goede resulaat. Toptraining, aanrader!

Oordeel:

Patric Zwagemakers, Accountmanager, 3 mei


   
Nooit geweten dat er zoveel te weten is over sr. accountmanagement bij top 500 bedrijven...! Prima cursus en veel stof tot nadenken rondom het thema business development. Ook voor een meer ervaren rot als ik.

Oordeel:

Jan Scholtenberg, KAM Hilversum, 31 maart
  Ik was een beetje uitgekeken op de oude manier van het genereren van leads. Tijdrovend en met steeds minder resultaat. Bij Ace! de PAMA-cursus gedaan. Dat blijkt een uitstekende systematiek voor het genereren van new business. Vooral gebaseerd op pull-acquisitie en juist niet op- pushstrategieën. Een verademing met dito resultaat!

Oordeel:

A. van Helden, Salesrep business solutions, 31 januari

   

Nb: de weergegeven klantoordelen zijn nooit ouder dan 12 maanden. Zelf ook een Ace! training beoordelen? Klik hier

  • Vestigingen

    Klik voor de gegevens van onze cursuslocaties in Den Haag, Amsterdam, Den Bosch, Rotterdam, Maastricht, Eindhoven, Breda, Utrecht, Arnhem, Amersfoort, Brussel en Antwerpen.

    Emailadres: info@ace-management-partners.nl
    Centraal telefoonnummer:  0165 396 108

  • Vakgebieden

    Ace! investeert permanent in kennis en is trendzettend in:

    Accountmanagement, verkoop
    Acquisitie, new business
    Salesmanagement
    Commerciële slagkracht
    Call centers, in- en outbound
    Arbeidsre-integratie
    Werkhervatting na ziekte
    Competentiemodellen
    Competentiemanagement
    HRM, personeelsmanagement
    Inkoopvaardigheden
    Persoonlijke effectiviteit
    Communicatievaardigheden
    Marketing, strategisch
    Operationele marketing
    Webmarketing, e-commerce
    Management, leidinggeven
    Strategisch management
    Organisatiekunde
    Lean en agile werken
    Teams, teamwork
    Productmanagement
    Projectmanagement, Scrum
    Train de trainer, didactiek

    Klik coaching, coach, teamcoaching voor meer details.

  • YouTube vlogs

    Ace! algemeen
    Incompany training
    Personal training
    Interactie in een training
    Multi level/discipline training
    Leerstijlen
    Proactiviteit in training
    Trainingsvormen en trainer
    Meer video's