..
Zakelijke gesprekken, die vaak een duidelijk doel hebben, vereisen een structuur. Zeker indien er meerdere complexe gesprekken worden gevoerd over één thema, gespreid over een langere periode. De normale gespreksstructuur van opening, inventarisatie, argumentatie en afsluiting volstaat dan niet meer. Na de training gesprekstechnieken bent u een professionele gesprekspartner die doelgericht te werk gaat en die als een prettige gesprekspartner ervaren wordt! De gesprekstechnieken kunnen op verschillende terreinen toegepast worden: communicatie, leiding geven, verandermanagement, projectmanagement, salesmanagement, verkoop, HRM, et cetera.
Deze cursus wordt gegeven als
personal training of als
incompany groepstraining: |
||
Personal: 1-op-1, helemaal afgestemd op jouw kennis, ervaring en leerdoelen. Je kiest zelf de data en locatie (je werkadres of een Ace! vestiging). Zonder meerprijs kan er evt. een collega deelnemen. Incl. certificaat en 6 maanden praktijkcoaching. | Incompany: efficiënt maatwerk, geheel afgestemd op de ervaring, werkpraktijk en de leerdoelen van de groep! Je kiest zelf de data en locatie (het werkadres of een Ace! vestiging). Incl. certificaten en 6 maanden praktijkcoaching. |
Communicatie is zo vanzelfsprekend, dat bijna niemand erover nadenkt. Dat wordt anders als men een bepaald doel nastreeft met zakelijke communicatie. In dat geval is communicatie een vaardigheid, een bewust en gestuurd proces. Succesvol en efficiënt communiceren is belangrijk. We gaan er te vaak vanuit dat de communicatie goed loopt, en we onderschatten vaak het verlies in efficiëntie en de toename van kosten die daardoor ontstaan.
Communicatie is succesvol als u het effect oproept dat u beoogde. Dat lijkt simpel, maar in de praktijk lopen we tegen veel zakelijke situaties aan waarin het effect anders is dan we verwachtten en die remmend werken op het realiseren van allerlei doelstellingen:
Na deze training:
De training bestaat uit een basismodule succesvolle zakelijke communicatie = winst® (SZC) en is uit te breiden met een vijftal opties voor specifieke situaties en vaardigheden:
Voordat de opties 1 tm 6 gevolgd kunnen worden dient eerst de basismodule te zijn afgerond!
Naast de basistraining en de optionele modules die daar bij horen, zijn er ook onderwerpen die apart gevolgd kunnen worden:
Inhoud basismodule succesvolle zakelijke communicatie = winst ®:
Naast de in de inhoudsopgave genoemde taakspecifieke competenties, komen in deze training ook de volgende gedragscompetenties uit het Ace! Competentie Ontwikkelingsmodel® aan de orde:
Dit was mijn eerste cursus verkoopvaardigheden. Ik
deed de cursus samen met 6 meer ervaren collega's van onze salesafdeling.
Het heel veel belangrijke eye openers voor mij. De trainer speelde ook erg
goed in op ervarings- niveauverschillen binnen onze groep. Tevreden! Oordeel: ![]() Saskia Bonte, 2 april |
Nu ruim 6 maanden aan de slag met alles wat ik geleerd
heb in de personal training accountplannen. Door de 1-op-1 aanpak sluit
alles prima aan op mijn praktijk en mijn klantenkring. Ook de telefonische
coaching van de trainer in de afgelopen tijd draagt bij aan het goede resulaat.
Toptraining, aanrader! Oordeel: ![]() Patric Zwagemakers, Accountmanager, 3 mei |
|
Nooit geweten dat er zoveel te weten is over sr.
accountmanagement bij top 500 bedrijven...! Prima cursus en veel stof tot
nadenken rondom het thema business development. Ook voor een meer ervaren
rot als ik. Oordeel: ![]() Jan Scholtenberg, KAM Hilversum, 31 maart |
Ik was een beetje uitgekeken op de oude manier van
het genereren van leads. Tijdrovend en met steeds minder resultaat. Bij
Ace! de PAMA-cursus gedaan. Dat blijkt een uitstekende systematiek voor
het genereren van new business. Vooral gebaseerd op pull-acquisitie en juist
niet op- pushstrategieën. Een verademing met dito resultaat! Oordeel: ![]() A. van Helden, Salesrep business solutions, 31 januari |
|
Nb: de weergegeven klantoordelen zijn nooit ouder dan 12 maanden.
Zelf ook een Ace! training beoordelen?
Klik hier
Klik
voor de gegevens van onze cursuslocaties in Den Haag, Amsterdam, Den Bosch,
Rotterdam, Maastricht, Eindhoven, Breda, Utrecht, Arnhem, Amersfoort, Brussel en
Antwerpen.
Emailadres: info@ace-management-partners.nl
Centraal telefoonnummer: 0165 396 108
Ace! investeert permanent in kennis en is trendzettend in:
Accountmanagement, verkoop
Acquisitie, new business
Salesmanagement
Commerciële slagkracht
Call centers, in- en outbound
Arbeidsre-integratie
Werkhervatting na ziekte
Competentiemodellen
Competentiemanagement
HRM, personeelsmanagement
Inkoopvaardigheden
Persoonlijke effectiviteit
Communicatievaardigheden
Marketing, strategisch
Operationele marketing
Webmarketing, e-commerce
Management, leidinggeven
Strategisch management
Organisatiekunde
Lean en agile werken
Teams, teamwork
Productmanagement
Projectmanagement, Scrum
Train de trainer, didactiek
Klik
voor
meer details.
Ace! algemeen |
![]() |
Incompany training |
![]() |
Personal training |
![]() |
Interactie in een training |
![]() |
Multi level/discipline training |
![]() |
Leerstijlen |
![]() |
Proactiviteit in training |
![]() |
Trainingsvormen en trainer |
![]() |
Meer video's |
![]() |