..
U wilt overtuigend en realistisch kunnen overtuigen en beïnvloeden? Zonder dat anderen heel direct merken dat u dat doet? Ace! voert daarvoor een uitstekende training overtuigen en beïnvloeden (HBO-niveau). De cursusstof is op veel zakelijke terreinen toepasbaar:
Deze cursus wordt gegeven als
personal training of als
incompany groepstraining: |
||
Personal: 1-op-1, helemaal afgestemd op jouw kennis, ervaring en leerdoelen. Je kiest zelf de data en locatie (je werkadres of een Ace! vestiging). Zonder meerprijs kan er evt. een collega deelnemen. Incl. certificaat en 6 maanden praktijkcoaching. | Incompany: efficiënt maatwerk, geheel afgestemd op de ervaring, werkpraktijk en de leerdoelen van de groep! Je kiest zelf de data en locatie (het werkadres of een Ace! vestiging). Incl. certificaten en 6 maanden praktijkcoaching. |
Omdat mensen in hun werkkring vaak tegengestelde belangen en opvattingen hebben, worden er dagelijks vele pogingen ondernomen om mensen te overtuigen of om hun gedrag te beïnvloeden. Vaak zonder het beoogde resultaat. Anderen veranderen hun mening niet zo snel op basis van uw argumenten. En eigenlijk is dat nog logisch ook. Maar toch wilt u dingen bereiken...
Zowel beïnvloeden als overtuigen heeft te maken met opzettelijke gedrags- of meningsverandering. Maar ze zijn ook heel verschillend omdat overtuigen communicatie vereist (verbale en non-verbale boodschappen) en attitudeverandering beoogt. Beïnvloeding kan daarentegen plaatsvinden zonder communicatie en gedragsverandering (externe verandering) teweegbrengen zonder attitudeverandering (interne verandering).
Na de training overtuigen en beïnvloeden zijn de deelnemers in staat om:
Inhoud van de training overtuigen en beïnvloeden:
Deel 1 - Basisprincipes
Deel 2 – Overtuigen
Deel 3 – Beïnvloeden
Deel 4 – Communicatievaardigheden bij overtuigen en beïnvloeden
Naast de in de inhoudsopgave genoemde taakspecifieke competenties, komen in deze training ook de volgende gedragscompetenties uit het Ace! Competentie Ontwikkelingsmodel® aan de orde:
Vorige week met de afdeling (12 personen) de cursus
timemanagement gedaan. Ace! heeft een erg verfrissende kijk op dit onderwerp.
Een hele verademing na alle welbekende halve oplossingen voor dit dagelijkse
probleem...! Oordeel: ![]() Ariana van Zuilen, KPG, Amstelveen, 19 mei |
Een erg interessante communicatiecursus gehad. Veel
geleerd in een prettige sfeer. Communicatie lijkt zo eenvoudig, maar dat
ligt na deze training voor mij nu wel iets genuanceerder :-) Oordeel: ![]() Ann-Marie Bussenmakers, 19 november |
|
Hoewel ik al jaren als projectmanager functioneer
had ik toch nog nooit een training projectmanagement gedaan. Had ik veel
eerder moeten doen! Ik heb echt veel oplossingen gekregen voor zaken waar
ik al vaak tegenaan gelopen ben. Oordeel: ![]() G. Boudewijns, De Woningcorporatie, 12 september |
Leuke cursus klantgericht handelen. Was meteen ook
een gezellig teamuitje! Oordeel: ![]() Marianne Reinierse, WVS, 31 januari |
|
Prima cursus presentatievaardigheden. Eindelijk van
mn angst voor het geven van presentaties af! Ik begin het langzaam zelfs
leuk te vinden... Alles bij elkaar een fijne en erg persoonlijke 1-op-1
aanpak met een goed resultaat. Ook prima dat ik nog steeds via het Ace!
Coachingpanel hulp en advies van de trainer kan vragen...! Oordeel: ![]() JZ, 14 augustus |
Voordat ik aan deze assertiviteitstraining begon
wist ik niet of de persoonlijke trainingsvorm (moderator: 1 cursist met
1 trainer) mij zou bevallen. Mijn twijfel was niet terecht! Het is juist
erg prettig om een persoonlijke cursus te doen die helemaal is afgestemd
op jou. Een verademing t.o.v. de bekende open inschrijvingen. Oordeel: ![]() Janneke Driessen, CAP, 22 mei |
|
Nb: de weergegeven klantoordelen zijn nooit ouder dan 12 maanden.
Zelf ook een Ace! training beoordelen?
Klik hier
Klik
voor de gegevens van onze cursuslocaties in Den Haag, Amsterdam, Den Bosch,
Rotterdam, Maastricht, Eindhoven, Breda, Utrecht, Arnhem, Amersfoort, Brussel en
Antwerpen.
Emailadres: info@ace-management-partners.nl
Centraal telefoonnummer: 0165 396 108
Ace! investeert permanent in kennis en is trendzettend in:
Accountmanagement, verkoop
Acquisitie, new business
Salesmanagement
Commerciële slagkracht
Call centers, in- en outbound
Arbeidsre-integratie
Werkhervatting na ziekte
Competentiemodellen
Competentiemanagement
HRM, personeelsmanagement
Inkoopvaardigheden
Persoonlijke effectiviteit
Communicatievaardigheden
Marketing, strategisch
Operationele marketing
Webmarketing, e-commerce
Management, leidinggeven
Strategisch management
Organisatiekunde
Lean en agile werken
Teams, teamwork
Productmanagement
Projectmanagement, Scrum
Train de trainer, didactiek
Klik
voor
meer details.
Ace! algemeen |
![]() |
Incompany training |
![]() |
Personal training |
![]() |
Interactie in een training |
![]() |
Multi level/discipline training |
![]() |
Leerstijlen |
![]() |
Proactiviteit in training |
![]() |
Trainingsvormen en trainer |
![]() |
Meer video's |
![]() |