Wilt u accountmanagement goed vormgeven en accountmanagers aanscherpen tot echt efficiënte business professionals? Accountmanagers die op alle klantniveaus een uitstekende gespreks-partner zijn en die kostenbeheersing, business development bij bestaande relaties en acquisitie van nieuwe relaties tot in de puntjes beheersen? Accountmanagers die kansen zien waar anderen klagen?
Vraag onderstaand de brochure van het programma accountmanagement in economische crisis aan of maak een afspraak met één van de trainers voor een nadere kennismaking.
Het volledige programma accountmanagement in een economische crisis bestaat uit de volgende onderwerpen:
Dit was mijn eerste cursus verkoopvaardigheden. Ik deed de
cursus samen met 6 meer ervaren collega's van onze salesafdeling. Het
heel veel belangrijke eye openers voor mij. De trainer speelde ook erg
goed in op ervarings- niveauverschillen binnen onze groep. Tevreden! Oordeel: ![]() Saskia Bonte, 2 april |
Nu ruim 6 maanden aan de slag met alles wat ik geleerd heb in de
personal training accountplannen. Door de 1-op-1 aanpak sluit alles
prima aan op mijn praktijk en mijn klantenkring. Ook de telefonische
coaching van de trainer in de afgelopen tijd draagt bij aan het goede
resulaat. Toptraining, aanrader! Oordeel: ![]() Patric Zwagemakers, Accountmanager, 3 mei |
|
Nooit geweten dat er zoveel te weten is over sr. accountmanagement
bij top 500 bedrijven...! Prima cursus en veel stof tot nadenken rondom
het thema business development. Ook
voor een meer ervaren rot als ik. Oordeel: ![]() Jan Scholtenberg, KAM Hilversum, 31 maart |
Ik was een beetje uitgekeken op de oude manier van het genereren van
leads. Tijdrovend en met steeds minder resultaat. Bij Ace! de
PAMA-cursus gedaan. Dat blijkt een uitstekende systematiek voor het
genereren van new business. Vooral gebaseerd op pull-acquisitie en juist niet op-
pushstrategieën. Een verademing met dito resultaat! Oordeel: ![]() A. van Helden, Salesrep business solutions, 31 januari |
|
Nb: de weergegeven klantoordelen zijn nooit ouder dan 12 maanden. Zelf ook een Ace! training beoordelen?
Klik hier
Klik
voor de adresgegevens van onze cursuslocaties in Den Haag, Amsterdam, Den Bosch, Rotterdam, Maastricht,
Eindhoven, Breda, Utrecht, Arnhem, Amersfoort, Brussel en Antwerpen.
Emailadres: info@ace-management-partners.nl
Centraal telefoonnummer: 0165 396 108
21 trainers, coaches en adviseurs investeren permanent in kennis en zijn trendzettend in:
Accountmanagement en verkoop
New business en acquisitie
Commerciële slagkracht
Sales management
Call center trainingen
Persoonlijke effectiviteit
Communicatievaardigheden
Competentiemodellen
HRM en personeelsmanagement
Marketing en webmarketing
Internet als commerciële tool
Management en leiding geven
Productmanagement
Projectmanagement
Train de trainer en didactiek
Ace! algemeen |
![]() |
Incompany training |
![]() |
Personal training |
![]() |
Interactie in een training |
![]() |
Multi level/discipline training |
![]() |
Leerstijlen |
![]() |
Proactiviteit in training |
![]() |
Trainingsvormen en trainer |
![]() |
Meer video's |
![]() |